Beauty

Kiko Milano Cosmetics 

Laatst ben ik naar Amsterdam geweest (de hemel voor make-up liefhebbers). Dus natuurlijk ook langs de winkels van Kiko Milano. Zoals gewoonlijk bleven er producten aan me handen plakken, wel alleen producten uit de sale. Hier een foto van wat ik heb gekocht. 

Een blauwe oogschaduw in de kleur 161. Als je hem swatcht krijg je een soort blauwe highlichter, heel erg mooi. 

De oogschaduw kosten €1,90 in de sale.Het gewicht van de oogschaduw is 3 gram. Verder was het product in de sale omdat de oogschaduws tegenwoordig andere verpakkingen krijgen. 

Vervolgens kocht ik een lipgloss pencil en een oog potloodje. Beide met heeel veel glitters :). Leuk voor de kerst dus! 

De linkerkant is de lipgloss pencil in de kleur 04 en aan de rechterkant het oog potloodje in de kleur 800. Het oog potloodje kostten maar €1,90 en het lipgloss pencil €2,90. Helemaal niet duur dus! 

Er lag nog veel meer van de sale maar heb het niet allemaal gekocht. Achteraf wel spijt gehad dat ik niet verder rond heb gekeken… 

Ik hoop dat jullie deze blog leuk vonden! Laat een reactie achter wat jij van de Kiko Milano make-up vind en tot de volgende blog :).

Liefs, Demi 

Plaats een reactie