Beauty

I Heart Make-up Unicorns heart highlichter 

Zoals ik in me vorige blog vertelde verkopen Trekpleister en de Kruidvat tegenwoordig het merk ‘I heart make-up’. Het merk valt onder het make-up merk Revolution. Ik volg het account @iheartmakeupldn om de laatste nieuwtjes te weten te komen :). Toen zag ik ineens een regenboog highlichter, iets wat elke youtuber nu zelf probeert te maken met een DIY. 

De highlichter heeft de naam ‘Unicorns heart’. De verpakking is wit met de naam er op en regenboog glitters. De highlichter zit in een hartjes vorm verpakt net zoals alle blush en bronzers van I heart make-up. De inhoud is 10gram, dat is nog aardig veel. Ik wilde hem dus meteen hebben omdat een regenboog highlichter natuurlijk super is om in je stash te hebben.  

Zo ziet de verpakking eruit: 

En zo is die als je hem swatch verticaal over de kleuren: 

Super mooi dus als je hem op je gezicht aanbrengt! Als je hem horizontaal swatcht krijg je een witte highlichter, zonde om dit ervoor te gebruiken als je juist kleurtjes wilt! 

Het is een product die ik iedereen aan wil raden omdat hij super mooi is. Verder is de highlichter te koop bij de Kruidvat, the boozyshop (online) en Trekpleister. Hij kost nu €5,99 

Ik hoop dat jullie de blog leuk vonden, ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat, en tot volgende keer! 

Liefs, Demi 

2 gedachten over “I Heart Make-up Unicorns heart highlichter 

Plaats een reactie