Beauty

Yves Rocher producten 

Jullie kennen allemaal het merk Yves Rocher wel. Een merk met beauty producten zoals parfum, make-up, gezichtsproducten, lichaamsproducten en alles wat daarbij komt kijken. Ik krijg altijd post binnen over de kortingen die er zijn. Omdat het over een tijdje al weer kerst is hebben ze speciale producten en heel veel sale! 

Dit heb ik gekocht: 


Een parfum genaamt SO Elixer van 50 ml hij kost €55,00. Nu voor €32,90. Het is een sensuele en stralende geur. Een combinatie van roze peper en bergamot. Een aparte geur die je niet overal tegen komt. 

Vervolgens een oogschaduw primer 7ml voor €12,90 en nu €8,95. Werkt erg fijn omdat het in een tube zit. Er zit camelia olie in en dat zorgt ervoor dat je ooglid glad word en je oogplooien worden gevuld. Je ziet duidelijk resultaat als je het aanbrengt. 

Ik was ook al heel lang op zoek naar een goede lip primer en die heb ik eindelijk gevonden. Hij kostte €14,90 en ik heb hem voor €9,95. Hij zorgt er voor dat je lipstick beter blijft zitten. Ook geeft de primer een matterend effect. Zo ziet de lip primer eruit; 

Als laatste een hele mooie limited edition Blush/ Bronzer! Ik zag hem en was er meteen verliefd op. Hij kost €15,90 en komt van de kerst editie. Zo ziet hij eruit: 

Het enige nadeel is, is dat de glitters er heel snel af vallen dus het doosje is niet meer voorledig netjes. 

Bedankt voor het lezen, laat een reactie achter wat je er van vond! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

