Beauty

Mari-Lou manizer highlichter the balm 

Iedereen kent hem wel. De beroemde highlichter van The Balm. Ik wilde de highlichter  al heel lang aanschaffen omdat ik er goede dingen over hoorde. 

Ik bestelde de Mari-Lou manizer bij de Douglas voor €21,95. Ik bestelde hem na 20.00 dus ik kreeg hem niet de volgende dag, maar de dag erna. 

Hier is die dan! 

Op het doosje staat Mary-Lou manizer en de blonde bekende vrouw met informatie erop. Dat is ze herkenning ook van de producten van The Balm cosmetics. 

Ik opende hem en was meteen verliefd! heel erg mooie verpakking. Oogt niet goedkoop en geef erg mooie kleur af. 


De kleur is een soort geel en geeft een hele mooie glans op het gezicht. Hier een swatch ervan: 

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie de blog leuk vonden 🙂 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

