Beauty·lip producten·Make-up

Catrice Kaviar Gauche collectie 

Catrice heeft weer een super mooie collectie uitgebracht in samenwerking met Kaviar Gauche. 

Zoals je kan zien werken ze veel met de kleuren goud & roze. De uitstraling is super chique. Zelf heb ik niet alles in geslagen. Ik heb de highlichter, oogschaduw pallete en een van de lipsticks. 

Ik vond als eerste het doosje van de oogschaduw zo super mooi! aan de voorkant zit een beetje suède met goude details. Aan de binnenkant heb je 4 kleuren. Ze hebben alleen geen super mooi pigment. Maar je kunt er als nog wel hele mooie looks mee maken. Het pallete heet c01 Iris Sauvage 

Verder heb ik ook de highlichter. Echt een super mooie opdruk! Verder glanst die erg mooi. De Highlighter heet c01 Clair De lune.

Verder heb ik ook een Lipstick gekocht. Je hebt een licht roze & een donker rode. Ik ben voor de donker rode gegaan omdat ik meer van de donkere kleuren ben. Ook deze is weer super mooi. De naam van de lipstick. : c02 Fleur du Soir 

De highlichter kosten €4,59. Het oogschaduwpallete €4,99 en de lipstick €3,99. 

Laat weten wat je van de collectie vind! Bedankt voor het lezen. 

Liefs, Demi 

Een gedachte over “Catrice Kaviar Gauche collectie 

Geef een reactie

