Beauty·lip producten·Make-up

MAC lipsticks! 

Natuurlijk kent iedereen de mac lipsticks wel. Ik ben grote fan van de matte collectie. Ik heb velvet teddy en pink plaid. Ik wilde graag nu wat donkerdere kleuren. Ik heb nu Diva en Whirl gekocht. Ik ben er echt helemaal verliefd op! 

Als eerste Diva, een hele mooie donker rode matte kleur. Past niet bij elke look en is ook niet voor dagelijks. Het kan natuurlijk wel als je van opvallend houd. Ik vind het namelijk erg mooi! 
Verder whirl. Een erg mooie donker bruine kleur. Ook weer opvallend maar past wel bij meerdere looks. 

Ik kan jullie deze aanraden! De kwaliteit is natuurlijk goed. Ze kosten €19,50 en zijn te koop bij de MAC store, Douglas en in de Bijenkorf. 

Bedankt voor het lezen & reageer als je ook mac lipsticks heb die je me kan aanraden! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

