Beauty·Huid producten·lip producten·Make-up

Chanel Lipstick allure ink matte 

De Chanel Lipsticks allure ink matte zag je overal staan in Amsterdam. Ik swatchte er eentje om te kijken hoe de kleur was en wat voor pigmentatie ze hadden. Het beviel me erg goed. Ik was op zoek naar een rood kleurtje. Ik koos voor de kleur 150 luxuriant. 

Hij is erg mooi fel, Verder duurd het wel langer met opdrogen als bijvoorbeeld de kylie jenner lipstick of de nyx lingerie. Dat vind ik dan wel weer tegen vallen. 


Verder ben ik altijd erg tevreden over de klantenservice bij Chanel. Ik kreeg een tasje erbij met sampels erbij van een geur en een dag en nacht crème.Je krijgt er altijd nog een kleine uitleg blij. Super leuk dus! 

De Chanel lipstick kun je in De Bijenkorf kopen, Douglas, Iciparis XL. Hij kost €35,95. 

Laat even weten wat je van de blog vondt & bedankt voor het lezen! 

Liefs, Demi 

2 gedachten over “Chanel Lipstick allure ink matte 

Geef een reactie

