Beauty

Designer tas Ted Baker 

Waarschijnlijk heeft elke vrouw wel de droom om een designer tas (collectie!) te hebben. Ik zoek al heel lang een goede tas voor naar school. Ik moet een laptop meenemen, eten, drinken, boeken, make-up en dagelijkse dingen. De meeste vrouwen snappen dit wel :). Ik ben op De Bijenkorf site gaan kijken voor een goede tas. Uiteindelijk kwam ik bij een Ted Baker tas genaamd ‘Elacon Shopper’ Hij is 37cm breed, 37 cm hoog en 12 cm diep. Groot genoeg dus voor veel spullen. Hier een foto er van! 

Ik heb gekozen voor de kleur zwart. Dat pas natuurlijk bij de meeste outfits. Je hebt hem ook in de kleur poeder roze. Verder zit er een hele mooie strik op met een T. Daaronder staat Ted Baker London.  

Verder vind ik het ook erg fijn als je hem om je schouder heen kan dragen. Met deze designer tas kan dat gelukkig! :). 

Toen ik in Amsterdam was hadden ze niet het model die ik wilde bij de Bijenkorf. Toen ben ik naar de Ted Baker winkel zelf geweest. Daar hadden ze het model wel. Het personeel was super vriendelijk en werd echt goed geholpen. Omdat je de tas snel kan beschadigen kreeg ik een hele nieuwe mee die nog was ingepakt. Verder in een mooie shoppers bag. De tas was groter als mij dus dat was een erg leuk gezicht.. haha 

De tas is te koop bij de Bijenkorf & Ted Baker. Hij kost €55. 

Laat even weten wat je van de blog vondt & bedankt voor het lezen! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

