Beauty·lip producten·Make-up

NYX cosmetics  soft matte lip cream

Ik had zelf thuis al de lip cream Istanbul liggen en was daar erg tevreden over. Nu was ik laatst jarig en heb ik kado bonnen gevraagd van de Douglas. Nu wilde ik van die kado bonnen verschillende NYX lip creams halen 🙂 Ik heb Stockholm, Abu Dhabi en Copenhagen besteld. Allemaal verschillende kleuren. 
van links naar rechts, Stockholm, Copenhagen & Abu Dhabi. Ik heb geen favoriet ik vind ze allemaal even mooi, je kunt er heel veel verschillende looks mee maken. In deze volgorde als de foto heb ik ook swatches gemaakt 

Abu Dhabi is een bruinige tint. Maar blijft toch redelijk naturel. Je zou het bijvoorbeeld makkelijk naar school op kunnen doen. 

Copenhagen daar in tegen in erg donker en valt snel op. Je zou dit dagelijks kunnen dragen maar ook naar speciale gelegenheden. Het is een donker rode kleur. 

Dan hebben we nog Stockholm. Een natuurlijke kleur maar net iets meer roze als Abu Dhabi. Ik vind deze erg mooi om naar school te dragen of net met rozige kleding of blush te combineren. Het is erg moeilijk te zien op de foto’s op je lippen maar met de swatches zie je het beter. 


De lip creams zijn te koop bij Douglas voor €7,65. Dus ook helemaal niet duur. Ze blijven redelijk lang zitten op je lippen en brengen heel gemakkelijk aan. Ik raad jullie deze zeker aan! 

Liefs, Demi 

4 gedachten over “NYX cosmetics  soft matte lip cream

Geef een reactie

