Beauty·parfum

Eau de Sisley 3

Ik kreeg bij de douglas een sampel van de sisley. Ik vond het zo aparte geur dat ik erover wilde schrijven. Als eerste zo zag de verpakking eruit. 

Toen ging ik kijken op de site van Douglas en heb je er 3 versies van. Ze noemen het dan ook 1,2 &3. Zoals je ziet heb ik een sampel van nummer 3. De Geur is erg apart. Het is een combinatie van citroen, mandarijn & grapefruit. Verder ruik je ook gember perzik en abrikoos. Het is dus heel erg lekker fris. 

Verder zit de flacon er ook erg mooi uit 

De mooie frisse kleuren komen er in terug. 

De parfum is te koop bij Douglas (50ml) : https://m.douglas.nl/douglas/Geuren-Damesgeuren-Geuren-Sisley-Eau-de-Sisley_product_516231.html

Liefs, Demi 

Geef een reactie

