Beauty·Gezicht producten·Huid producten

Mijn body butters van The Body Shop! 

Iedereen kent de winkel The body shop wel, ten eerste super personeel! Word altijd goed geholpen en geven je altijd leuke ideetjes! Ik heb alleen niet super veel producten, maar wat ik heb ben ik echt super blij mee! 

Om te beginnen heb ik een body butter in de geur olijfolie (50ml). Ik kreeg hem kado in The body shop in roermond. Dat komt omdat het bij een actie zat van de NS (2 jaar geleden). We mochten kiezen uit een aantal geuren en ik had voor deze gekozen omdat ik die het lekkerste vond. Hij ruikt een beetje zoals de meeste body producten. Toch ruik je een beetje olijfolie. Verder is het niet echt me favoriet..

Zoals je ziet is het een groen potje, je ziet de geur en de inhoud. Op de site van The body shop kon ik de 50ml versie niet meer vinden. Alleen nog de 200ml, dus als je interesse hebt heb ik de link opgezocht 🙂 : http://www.thebodyshop.nl/mobile/#/product/C_BathBody_BodyButterBodyLotion/94203m 

Dan heb ik de geur aardbei. Dit is echt mijn lievelings. Hij ruikt heerlijk. Ik heb er ook een body mist van en de douche gel. Daarover heb ik ook een blog gemaakt. De geur aardbei is bij mij bijna altijd wel het favoriet. Maar deze springt er echt uit! Je kunt de 50ml kopen op de site voor €6 :http://www.thebodyshop.nl/mobile/#/product/C_BathBody_BodyButterBodyLotion/26581m

ik raad je deze dan ook erg aan! 

Als laatste heb ik de pink grapefruit. Deze heb ik ook als laatste gekocht/ gekregen. als je lid ben van The body Shop krijg je in je verjaardags maand €5 shop te goed. En omdat de 50ml maar €6 kost hoefde ik maar €1 te betalen. Had ik even geluk! 🙂 Verder ruikt hij heerlijk. Erg apart maar begin hem steeds vaker te gebruiken. Verder heeft het een mooie verpakking 

Deze kun je ook bestellen in de 50ml voor €6 : http://www.thebodyshop.nl/mobile/#/product/C_BathBody_BodyButterBodyLotion/95351m

Ik hoop dat ik jullie op ideeën heb gebracht! The body shop heeft gewoon altijd zulke lekkere producten! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

