Beauty·Gezicht producten·lip producten

Baby lips eigen merk kruidvat! 

Ik liep de Kruidvat binnen en zag een schap staan met producten die je gratis kunt krijgen. Je moet dan punten van de Kruidvat pas inleveren. Me oog viel meteen op deze verpakking toen ik naar het schap keek.Het eerste wat me te binnen schoot was: BABY LIPS! Maar dan van het eigen merk van de Kruidvat. Als je hem uit de verpakking haalt zie je ook dat het dezelfde vormgeving heeft als de baby lips. Verder ruikt de lippenbalsem naar erg zoete aardbei. Eigenlijk naar een soort aardbei snoepje. Hij smeert erg fijn op de lippen en blijft er ook op zitten. Je schralen lippen gaan er goed van weg. Het is dus een goede aanrader! ik moest 125 punten inleveren om de lippenbalsem gratis mee te nemen. Normaal kost de lippenbalsem €1,49. De lippenbalsem is dus helemaal niet duur en scheelt niet veel vergeleken met de Baby lips!

Je kunt hem hier kopen: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-pink-lips-lippenbalsem/p/3472120

Ik hoop dat jullie deze blog leuk vinden en de lippenbalsem misschien ook gaan kopen! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

