Beauty

Naked palletes!

De Naked palletes van Urban Decay, wie kent ze nu niet?!?! Ik wilde ze al sinds ik 13 jaar was (toen al gek op make-up) maar toen waren ze erg prijzig en nog niet voor mij bestemd. Paar jaren later, beautyblogger & een goede bijbaan er toch maar eens over na gedacht om ze te gaan kopen. Ik heb Naked 1 al een tijdje liggen. Erg mooie kleuren en bruinige tint. Het doosje is van karton met fluwele buitenkant en goude letters erop. Verder zit er een kwastje bij met synthetische haren. 

Zoals je ziet ben ik er erg zuinig mee. Dat komt omdat ik hem zo mooi vind! en natuurlijk een speciaal item is in me stash. Toen besloot ik ook Naked 3 te kopen omdat ik de kleuren super vond en toch nog meer van de palletes wilde hebben. Hier is die dan! 

Super mooie tinten, ook weer met een synthetische kwast maar nu in een metalen doosje! Werkt toch net iets beter en kun je netter houden in je stash.  De tinten lopen van heel licht roze naar hele donkere kleuren. Er zitten matte kleuren en shimmer kleuren in zoals je op de foto kunt zien. 

Laatst liep ik in Amsterdam en kon ik het niet laten om ook Naked 2 te kopen. Ik wilde de serie compleet hebben, dus heb ik ook Naked 2 gekocht 🙂 


Net weer hele andere kleuren als nummer  1 & 3 maar toch ook weer in een metalen doosje en een synthetische kwast. 

Mijn favorieten blijf Naked 3 omdat daar me favorieten kleuren in zitten. Ik hou van roze tinten en dat zit allemaal in dat pallete :). Verder zit er in de verpakking  een eyeshadow primer sampel om uit te proberen. 

Zoals je ziet zitten er verschillende soorten in, je hebt original, eden, sin en anti aging.  Voor elke huid type dus net iets anders. Ik vind dat ze dat erg goed hebben gedaan zodat mensen kunnen uitproberen welke het beste bij hun past. Zo kunnen ze ook over gaan om een grotere verpakking te kopen van de eyeshadow primer. 

De Naked palletes kon je eerst niet kopen in Nederland. Na een paar jaar kan dat wel in de Ici Paris XL. Niet in alle filialen, alleen in de grote steden. Als je daar niet kan komen kan je ze ook bestellen via de site! Naked 1: http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/URBAN-DECAY/NAKED-EYESHADOW-PALETTE/p753421

Naked 2: http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/URBAN-DECAY/NAKED2-EYESHADOW-PALETTE/p753414

Naked 3: http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/URBAN-DECAY/NAKED3-EYESHADOW-PALETTE/p753428

Ze kosten €51,90 , ze zijn dus niet erg goedkoop.. maar je moet er iets voor over hebben! 

Verder zitten de palletes in een erg mooie verpakking.

Ik hoop dat jullie het een leuke blog vonden! Laat een reactie achter wat jij van de palletes vind! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

