Beauty

The body shop producten! Mijn favorieten <3 

Ik wil graag mijn favorieten met jullie delen. Ik hou echt van de geur aardbei, hij ruikt heerlijk zoet. Ik heb de body butter ervan in een klein doosje. Ik heb de douche gel en de body mist & op alle 3 ben ik verliefd 😍 Ze ruiken echt heerlijk en de geur blijft een redelijk lange tijd op je lichaam zitten. Hier een foto van de producten hoe ze eruit zien. 


Zoals je ziet zijn de verpakkingen ook allemaal rood zodat je de geur goed herkent. Verder wil ik hem jullie ook aanraden want de producten van The body shop zijn heerlijk 😍  

Prijzen: the body mist €12.00 

body butter €6.00

showen gel €7.00 

Het is dus ook niet super duur en voor zo goed product echt te doen! 

Liefs, Demi 

Geef een reactie

