Beauty

Kruidvat make-up reining spullen!

Me make-up kwasten waren redelijk vies dus ik moet ze weer schoonmaken. Helaas was mijn Primark reining op. Nu zag ik in het krantje van de Kruidvat dat er 20% korting was op de gehele collectie van proffesionele kwasten. Daar hoorden de reiniger ook bij dus had ik hem gekocht voor €2,40. De reiniger is geschikt voor synthetische haren en natuurlijke haren. Verder moet je het vloeistof op een tissue doen en erover heen gaan met de kwast tot dat er niets meer vanaf komt. Zo weet je dat hij schoon is. Daarna moet je hem laten drogen. Dat doe je door middel van de kwasten op een handdoek te leggen en zo rustig te laten drogen. 

Verder zag ik ook een make-up kwasten reiniger liggen. Het is een rubber dingetje waar je je vingers in kan doen en je vervolgens de kwasten erover heen moet halen. Er zitten dan ook vormpjes in zodat de make-up er beter uit gaat.

Deze kosten €2.99. Toen ik bij de kassa kwam en had afgerekend had ik geluk. Ik mocht namelijk nog een kado pakketje meenemen ‘indian summer bag’ van L’oréal. Er zitten kado’s in t.w.v. €35.00. Dit zit er allemaal in: 

Een erg leuk pakketje om zo gratis te kijken. De nagellak kleur is ook erg mooi en apart. Het is van de serie color riche. De kleur is 805 Mysterisch icon. Een mooi paars metelic achtig kleurtje.

Ik hoop dat jullie deze blog leuk vonden, laat even een reactie achter!

Liefs, Demi

Een gedachte over “Kruidvat make-up reining spullen!

Geef een reactie

