Beauty

Make-up Look 

Ik heb een make-up look proberen na te maken van een andere foto van Instagram, helaas kan ik hem niet meer vinden :(. 

& zo zien me ogen er van dicht bij uit: 

Deze  make-up look heb ik gemaakt met de volgende producten: 

– Max & more contour palette 

– Freedom pro highlichter pallete 

– Ps… 9 schaduw eyepallete 

– Paris eyeshadow pallete 

– Oriflame the one matte velvet powder 

– E.l.f. bronzing & blush pack 

– Max & more eyeshadow pallete nude look

– Oriflame concealer kit

– Essence soft touch mousse kleur 10

– Hema eyebrow gel
– Max & more wenkbrauw potlood. 

– Mac lipstick velvet teddy 

– Etos Fixing spray 

– Giordani gold long wear mineral foundation spf 15

– Oriflame The one instant extensions mascara’s

– Oriflame The one featherliant mascara 

– Max & more oogpotlood 

– Essence lipliner nummer 11 

– Catrice eyeliner pen 


Als je de prijzen wilt weten of waar je het kan kopen stuur maar een berichtje :). Ik vond hem zelf erg mooi gelukt ( voor mijn doen..). ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hihi

Liefs, Demi 

3 gedachten over “Make-up Look 

Geef een reactie

