Geen categorie

Eerste blogbericht

Ik ben Demi Akkermans en ik ben 16 jaar. Ik hou van alles wat met beauty en fashion te maken heeft en daarom ben ik deze blog begonnen. Ik vind het zelf altijd erg leuk om ander mans blog te bekijken en te lezen en het leek me een leuk idee om er zelf ook een te beginnen. Even verder over mij… Ik doe de opleiding ondernemer detailhandel niveau 4 en zit in het 2e leerjaar.  Verder leer en woon ik in Oss. Ik heb een Instagram account met foto’s van make-up, beauty en fashion.

Instagram: milatobeauty
Email: demiakkermansx@gmail.com

Liefs, Demi

11911717_738354312960550_361843531_n

Een gedachte over “Eerste blogbericht

Geef een reactie

