Geen categorie

Baby Lips limited edition

Ik ben vandaag bij de Big Bazar geweest omdat ik in het krantje zag dat ze aparte Baby Lips hadden. (limited edition). ik kwam aan en ja hoor ze hadden 5 soorten! natuurlijk heb ik ze allemaal meegenomen om erover te revieuwen :).

Dit zijn foto’s van de verpakkingen. Zoals je ziet hele felle kleuren en met mondjes op de verpakking. Verder staat er ook limited edition op.

De paarse verpakking heeft een nummer 18 en heet blueberry boom Verder heeft de lippenbalsem zelf een paarse kleur als je hem op je lippen doet.

De groene verpakking heeft een nummer 19 en heet lemon zap. Als je de lippenbalsem op je lippen smeert is het transparant.

De blauwe verpakking heeft een nummer 17 en heet grapefruit zing. De lippenbalsem zelf heeft de kleur roze.

De oranjese verpakking heeft nummer 21 en heet pina colada oow (coctail alaram!!!) 🙂 De kleur van de lippenbalsem is lichtelijk oranje.

De roze verpakking heeft het nummer 20 en heet bubbelgum pop. Deze lijkt heel erg op pink punch van de vaste serie. Heeft ook de kleur roze.14610838_983865468409432_1771334543_n

De prijs van de Baby Lips is normaal €3.79 en nu waren ze €1,99. Het was een Op =Op actie. Verder voor de mensen die het nog niet weten. Baby Lips is een lippen balsem serie van Maybelline Newyork. Een bekend make-up merk wat redelijk goedkoop is en met goede
kwaliteit.

Mijn favoriete lippen balsem hiervan is de roze (20 bobbelgum pop) omdat die lekker ruikt en roze is zoals mij lievelings kleur :). Ik hoop dat jullie deze blog leuk vonden laat alsjeblief een reactie achter, en nog een fijne dag ❤

Liefs, Demi

Geef een reactie

